marygoesmad.reismee.nl

Terug naar Hollandia!!!

Even een kort berichtje...

Ik vlieg as 17 feb weer terug naar Ne den kom vroeg in de ochtend op 18 feb aan. Allereerst zal ik met mijn ouders mee naar huis en uitrusten, maar ben dan al wel mobiel bereikbaar op mijn oude hollandsche mob nr. Na de 18e ga ik uiteraard graag mijn vrienden en fam langs. Dat zullen we dan wel regelen.

Olly vliegt de 16e naar london en zal daar de eerste paar weken zitten om werk en woning te regelen. Ik houd jullie op de hoogte wanneer hij in Ned is en hij kan kennismaken met de gekke hollanders die familie en vrienden noem.

Tot snel!!!

P.s. zwangerschap gaat nog steeds goed, 15 weken nu al weer.

P.p.s. Thanx allen voor berichtjes en reacties. Ik ben nog niet echt verandert en heb weinig gereageeerd. Nog steeds druk aan het werk hier en vooral druk met zaken afhandelen hier en dingen voor thuis organiseren. Straks weer alle tijd voor iedereen!!!

Kus

Reacties

Reacties

Veerle en familie

JOEHOE!!!! JOEHOE!!!!
Bijna thuis, tralala!!!

Tot over een week!!!!

Kus,

Dominique

Troeleke!!! Had je eigenlijk wel eerder moeten melden dat je met Carnaval mee wide doen. Dan hadden we nog dezelfde Amy W. outfit voor je kunnen regelen. Maar ach... je bent er. En das al heel fijn.

Tot snel in de Pij. Dat was je keuze toch??

aline

Hey wat leuk dat je met carnaval hier in breda bent...
Ik ben er dan ook dus dat is wel gezellig..
Tot over een paar weken dan maar..

Liefs aline

Jessica

Oooo vrouwke, hoef ik dus niet eens meer naar Oz te komen want jij komt gewoon al heel snel weer naar hier!! :-))
LEUK, LEUK, LEUK!!!!
Wat zal het geweldig zijn je weer te zien!!! Met zwangere buik en al!!
Fabulous, can't wait!
Tot over een week dan ongeveer. Enne succes met je regelzaakjes en afscheid nemen daar!
Tot snel prulleke!

Liefs en dikke xen

Melanie

Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk !!!!
Super Super Super Super Super Super Super Super Super Super Super Super Super Super Super Super Super dat je weer terug naar Hollandia gaat komen!!! En zo snel al....
Heb dr al zin in!!! Gaan we lekker een cola drinken ;-) en veel buikje wrijven (die vast behoorlijk is gegroeid)

Tot snel,
Dikke Kus Melanie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!