marygoesmad.reismee.nl

tijd voor een update

Allereest mijn postadres:

Marij Matthijssen

po box 16033

city east queensland 4002

australia

Zit hier nu anderhalve week in het voornamelijk zonnige, gezellig bruisende, overvolle, altijd levendige Brisbane. Ik heb nog steeds de tijd van mijn leven! Verblijf nog altijd in het centraal gelegen backpackers hostel. Erg prettig daaraan is dat je voortdurend vrienden om je heen hebt. Vervelende is natuurlijk dat je totaal geen privacy hebt, iets wat me inmiddels wel op mijn zenuwen begint te werken, daar ik me af en toe toch wel even terug wil kunnen trekken in deze drukke stad.

Vandaag mijn eerste job-interview gehad, een functie in sales en marketing. Niet echt iets voor mij denk ik. Moet ik creditcards of tel.abonnementen aan mensen slijten. Heb zojuist een dozijn reacties op vacatures verstuurd. Voornamelijk in childcare en hospitality. Dus het gaat of te wel kinderdagverblijf worden, of achter de bar. Eisen om hier achter de bar te kunnen/mogen werken zijn wel iets anders in Ned. Ze verwachten dat je hier een cursus volgt in verantwoordelijk omgaan met alcohol. Wil ik in childcare werken dan zal ik mijn Blue Card moeten aanvragen. Een bewijs dat ik met kinderen mag werken en niet een of andere viezerik ben met een crimineel verleden. Allemaal heel mooi, maar zo omslachtig. Je hebt overal een papiertje voor nodig, wat ook weer geld kost. Rare ozzy's.

Verder hebben we afgelopen weekend heerlijk gezwommen en ge-bbq-ed aan de rivier. (zie nieuwe foto's die ik heb toegevoegd aan album: party all the time) Ze hebben hier aan de rivier een nep-strand aangelegd met een soortement van zwembad/meer. Ijskoud water nog daar het nog winter is, maar zo heerlijk in het zonnetje. Begin eindelijk iets van een kleurtje te krijgen. Om het strand heen ligt een groot park met verschillende bbq-areas. Lekker chillen in het gras met een xxxx bitter biertje en een stukje vlees.

Heb al meerdere malen van mensen de vraag gehad om eens wat foto's van australia op de site te zetten. Sorry, die heb ik gewoon nog niet. Ben de stad nog niet uitgeweest. Het is voor mij nu gewoon even allemaal hier te doen. Eerst een baan en een woonplek, dan weekendjes er op uittrekken. En Brisbane is een erg mooie stad, maar vooral veel van hetzelfde: parken, een rivier, hoge gebouwen, lange drukke straten, winkels en veel travellers.

Ik wens iedereen heel veel sterkte met de toenemende kou en regenbuien in nederland. Ik heb mijn bikini hier constant paraat!!!!

1:00 pm in the afternoon now, nearly time for some goon or bundy!!!

Dikke kus

Reacties

Reacties

bassie zelf

Hee kleine,

dv aan de bundy's en xxxx bitter is goed.... :)
Zou nu ook wel een VB-tje of een Fosters lusten...
Kewle feauteau's trouwens, cameraatje werkt aardig...
En een cursus omgaan met alcohol...echt....? Gewoon opdinken toch...bel van de week nog wel ff...

Laterzzzzzzz,
Bro

Matthijsmaster

Schoonheid, lekker om te lezen dat je oké gaat. 'k zag al een foto van een kruising tussen Bob Marley en Lenny Kravitz, zeer belangrijk dat je dat soort vondsten blijft doen. Enjoy, succes met je zoektocht naar werk en onderdak.

kuz Matthijs

Jessica

Hela vrouwke,
Hoef eigenlijk niet te vragen hoe met je gaat, das meer dan duidelijk!! Inderdaad party all the time! Lekker zeg, gewoon gruwelijk van genieten. De rest van australie kan je de rest van het jaar nog wel zien!
Die Michael is echt Mr Freaky of niet?? Hahaha, errug grappig. Maar Ollie inderdaad tja....................... (daar valt verder niets aan toe te voegen, want een lekker hapje!!).
Tot snellos weer!
Dikke x

aline

Hoi hoi hoi...
Zie dat je het prima naar je zin hebt..
Nou vooral doorgaan zou ik zeggen.
Blijf maar lekker genieten van de mooie jongens daar.

Liefs aline

Lidwien

eej kul,

ik vind het wel weer tijd voor een nieuwe update hor! Hoest daar? hebben jullie al een huisje gevonden? En bevalt het kroegwerken nog? Hier alles bueno! Ben strontchagrijnig want al 6 dagen gestopt met roken, maar dat komt goed! (lang leve chocola...). Geniet vrouwke! nog 4 maanden en een paar daagjes... (ben het precieze aantal dagen kwijt ondertussen :P).

KUS!

Veerle

Wederom geweldige foto's ! 't is dat het zo ver is anders sprong ik morgen ff binnen!

Enjoy en tot snel!

Kus,

Veerle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!