marygoesmad.reismee.nl

Nieuws!

Dames en heren, het meest onwaarschijnlijke gaat gebeuren:

Ik ga samenwonen!!!!!

Ik ben nu zo'n vier weken samen met Oliver (oftewel Ollie) en we zijn nog steeds onafscheidelijk, dus gaan we de volgende stap zetten. Ik kan het zelf nog niet helemaal geloven. Allemaal helemaal niks voor mij, veel te snel, veel te veel, enz. Maar het voelt goed dus we gaan er gewoon voor. Het is toch allemaal heel anders dan in Nederland. Hier kan een van ons zo weer terug het hostel in mocht het mis gaan. Het plan was er toch al om met een groep een huis te huren en dat gaat ook gewoon door. Ollie en ik zullen waarschijnlijk de main-tenants worden, daar wij een jaar in dat huis blijven (en misschien langer, mochten we dat na een jaar beslissen en beide een sponsorship kunnen krijgen) en real-estate zijn vak is.

We hebben een pracht van een huis gevonden in yeronga (een buitenwijk, 20 min met de trein naar centraal) met 8 slaapkamers waarvan we er 7 gaan bezetten en eentje als guestroom houden. Zwembad, wintergarden, garage, mega hal, woonkamer, kamer ensuite, eetkamer, keuken. De masterbedroom (onze slaapkamer) heeft 2 grote balkons waarvan een met openhaard, een extra kantoorruimte, inloopkast en eigen badkamer. Echt een droomhuis. En dat voor 1200 dollar per week. De eigenares is een of andere bekende kunstenares die het aan ons onderverhuurt. Alle papierwerk moet nog gedaan worden de komende week en hopelijk kunnen we er een week later in, if all goes well.

Werk gaat ook nog steeds goed, vermaak me prima in the Zi bar. Eet en drink er regelmatig buiten werktijden daar ik 50% korting krijg en het recht onder het hostel is. De vrienden komen dan ook regelmatig bij me aan de bar zitten. Tis wel een redelijk stressvolle baan maar laat dat allemaal maar over me heen komen. Veel wisseling van personeel, maar mijn manager en ik kunnen het erg goed met elkaar vinden, wat maakt dat ze veel verantwoordelijkheid bij mij durft te leggen en dat maakt het prettiger werken voor mij. Denk dat ik hier nog wel een tijdje blijf arbeiten.

Doordat ik ontzettend veel werk (heb er net weer 9 dagen achter elkaar op zitten) heb ik nog steeds niet echt de kans gehad de omgeving wat te onderzoeken. We hebben wel het plan om binnenkort met het groepje naar Byron Bay of Surfers Paradise te gaan voor een weekend.

Ga het kort houden deze keer, veel te warm buiten en wil nog even een uurtje in de zon zitten alvorens ik weer mag gaan werken.

Vind het super leuk om van jullie te horen, dus please reageer op mijn verhaal of foto's, mail me, sms me, bel me, enz. Hoe geweldig het hier ook is, ik mis jullie echt wel!!!!

Enorm dikke smakkerd!!!!

Reacties

Reacties

Bas

Klinkt allemaal goed Marij! Ben benieuwd naar foto's van het huisje, klinkt inderdaad als een droomhuis. Trouwen, kinderen? ;-)

Eddy

Ben super blij voor je dat het zo goed gaat, en nu ook al samenwonen in een geweldig huis !!!!

Dikke kus terug

Aline

Hoi hoi hoi...
Ben super blij voor je dat het goed met je gaat.
Ben zeer benieuwd naar je droomhuis met zoveel slaapkamers hmmmm.
Dus wacht met smart op de foto's..

Kus terug van aline..
Ja Nog een weekje en dan gaan we ook lekker naar de zon heerlijk zeg..Nog even en dan lig ik ook in bikini te genieten..

Jessica

Hela vrouwke,

KLinkt inderdaad of je al aardig gesetteld bent!!! Grappig dat je zegt dat het allemaal niets voor jou is, ach zo zie je maar weer, you never know!!
Super tof, ben blij om te horen dat je t geweldig naar je zin hebt. Ben ook errug benieuwd naar je nieuwe casa, das wel een paleisje zo te horen!
Vrouwke, geniet ervan, enne we missen jou ook!

Dikke x

ps: geweldige foto's weer!

Kip

Potverdorie! Ik zie je dus nooit meer terug! Laat die Ollie alsjeblieft een beetje lijken op Simon Frasier want anders keur ik hem NIET goed! Nee hoor poks, ik ben blij voor je dat je het zo erg naar je zin hebt en hoop ook echt dat je daar gelukkig bent want nu zeker het geval is als ik alles zo hoor. Het is hier nu 19.36 en geheel donker buiten door a; het nu eenmaal vroeger donker begint te worden en b; het vreselijk slecht kutweer is. Ik ben jaloers op jou! Ben afgelopen weekend op uitje geweest met het hele team en
de baas naar Antwerpen. Was erg leuk en nog een bakkie gedaan bij 't Oerwoud maar kein familie van jou gezien daar.
Ben verder nog naar Tunesie geweest op studiereis, was wel leuk maar erg druk programma en shit vliegtijden. Over 3 weken weer naar de Azoren....
Ik ben nog niet in verwachting want dat mag niet van jou maar ja, als je nooit meer terugkomt dan kan ik het niet meer zo lang tegenhouden hoor.... Ik geef aan Chantal of Lidwien het boekje van de trouwfoto's voor jou wel mee en mama's cadeau.
Zeg maar tegen Ollie dat he better takes good care of you or else the chicken from Holland will come over and kicks him in the face hahaha. Met andere woorden; niemand komt zomaar aan mijn kip tenzij hij/zij er goed voor zorgt. Maar dat kan ik wel aan jou overlaten.

Kippie we'll keep in touch en geniet ondertussen!!!!

xxxxx je beste and her hubbie

Ingrid

Jeetje Marij, jij hebt t niet echt vervelend daar, als ik dat allemaal zo lees. Leuke foto's ook. En aan de vent! Had wel verwacht dat je daar een leuke kerel zou scoren (en dat is ie zeker), maar dat je t zo snel zou regelen! En dan samenwonen... De volgende stappen niet te snel hoor, dan kunnen we het hier allemaal niet meer bijhouden.
Geniet ervan meissie!

Dikke knuffel

Leanne

He lieve Marij,

Je hebt het goed voor elkaar daar begrijp ik! Lekker van genieten meissie! Enne, hebben ze daar ook parkeerautomaten??? Maareh.... leuke kerel die Ollie! Maar zeg maar dat hij je gewoon over een jaartje weer lekker naar dit prachtige Nederland moet laten gaan, hoor. Anders komt hij maar lekker mee:)

Hele dikke x x x

Jessica

Ola Marij,
Zit nu lekker in het warme en soms zonnige Costa Rica!! T is hier echt super, leuke mensen in de groep, zelfs ook wel wat leuke kerels!! ;-))
Hahahaha, al met al dus heel erg naar mijn zin!!!
Tot snellos!
Dikke x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!